آراد اس ام اس

سوالات متداول

  • آیا برای استفاده از خدمات پیام کوتاه نیاز به نصب نرم افزار خاصی هست ؟
  • این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و… ) دارید.
    در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید.

    مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه “فایرفاکس” می باشد که هم اکنون پرطرفدار ترین مرورگر جهان است.

     

    بله از طریق هر اینترنتی ، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید ، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد .

     

    سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 30 تا 50 پیامک در هر ثانیه می باشد. (1800 تا 3000 پیامک در دقیقه)

     

    GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرم افزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند ، معایب این روش به شرح زیر است :

    1. در این روش سرعت بسیار پایین ( 5 الی 10 پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه 300 برابر کند تر است!
    2. به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی 1000 یا 3000 نمایش داده می شود .
    3. این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد ، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است .
    4. نرم افزار هایی که از این روش استفاده می کنند قابل به روز رسانی نیستند .
    5. امکانات این گونه نرم افزار ها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد
    6. عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش می باشد .
    7. این روش هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه ندارد .

     

    در صورتی که حساب شما منفی است بدان معنی است هنوز هزینه پنل کاربری را پرداخت نکرده اید ، برای اینکار از طریق بخش شارژ حساب اقدام به شارژ نمایید ، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه پنل کاربری است و پس از آن هر شارژی انجام شود، شارژ به حساب شما اضافه خواهد شد .

     

    این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.

     

    پس از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش “ارسال مدارک” در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه کپی کارت ملی و شناسنامه خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود . پس از تایید مدارک از بخش پشتیبانی درخواست ” خط اختصاصی ” را ارسال نمایید .

     

    چرا این امکان وجود دارد ، شما میتوانید از طریق بخش های ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه ، ارسال به کد پستی و ارسال تست به شماره های عمومی سامانه دسترسی داشته و ارسال انجام بدهید . .

     

    سامانه به صورت خودکار فقط فایلهایی که حجم آنها کمتر از 100 کیلوبایت باشد را قبول میکند ، درهنگام اسکن کردن رزولوشن را روی 72 تنظیم کرده و قبل از بارگزاری طبق راهنمای موجود در بخش ارسال مدارک حجم تصویر را تا حد ممکن کاهش دهید

     

    به جای کپی کارت ملی برای اداره جات و شرکت ها میتوانید کپی روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس یا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرمایید .

     

    این امر به دلیل افزایش مسائل امنیتی قرار داده نشده است ، همانند سیستم های اینترنت بانک که قادر به ذخیره رمز نیستید.

     

    بله شما میتوانید علاوه بر شماره های موجود در پنل یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید.

    از لحاظ فنی شماره های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567) ، در مورد شماره های 3000 میتوانید 6 رقم آخر را به دلخواه انتخاب نمایید 3000NNNNXXXXXX (مثلا 30004657332211) که (NNNN (4657 سر شماره آراد اس ام اس بوده و قابل انتخاب نیست .

     

    خیر . دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است .

     

    خیر . گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و با یک درخواست از طریق بخش پشتیبانی قابل فعال شدن می باشد .

     

    هیچ محدودیت و حداقلی برای شارژ حساب وجود ندارد ، شما میتوانید به هر میزان پنل کاربری خود را شارژ نمایید.

     

    خیر اعتبار ریالی یا عددی موجود در پنل شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید پنل در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد.

     

    روش شارژ حساب در این نرم افزار به دو صورت می باشد : 1- شارژ آنلاین 2- واریز به حساب

    برای شارژ آنلاین نیاز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم دارید ، پس از پرداخت توسط این روش سامانه به صورت خودکار شارژ می گردد
    در صورت واریز به حساب یا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما می بایست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فیش واریزی را انتخاب فرمایید ، کارشناسان پس از چک کردن واریز شما آنرا تایید کرده و سامانه شارژ خواهد شد .

     

    استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اپراتور 1000 یا 3000 متفاوت می باشد ، معمولا خطوط 3000 ظرف یک ساعت و خطوط 1000 حدودا 24 ساعت بعد ثبت و فعال می گردند ، بنابراین پس از پرداخت ممکن است تا 24 ساعت ثبت شماره زمان نیاز داشته باشد ، همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه ی خط از حساب شما کسر می گردد .

     

    قبل از هرچیز در صفحه اول پنل کاربری در بالای صفحه گزینه “تعرفه” را کلیک نموده تا تعرفه فعال خود را مشاهده نمایید ، در این بخش ملاحظه می کنید که تعرفه ارسال از خطوط 1000 با خطوط دیگر (مانند 3000 ،2000 ، 5000) متفاوت است ، بنابراین در هنگام ارسال دقت نمایید با کدام خط ارسال می کنید.

    همچنین دقت بفرمایید در برخی از خطوط ضریبی برای شماره های ایرانسل در نظر گرفته شده که این قضیه نیز در تعرفه ارسال شما تاثیر گذار خواهد بود.
    نکته آخر اینکه دقت نمایید که در هنگام ارسال پیامک شما چند بخش بوده است ، اگر شما یک پیامک 3 بخشی ارسال نمایید هزینه ارسال شما 3 برابر خواهد شد.
    استاندارد پیامک 1 بخشی برای حروف فارسی 70 حرف و برای حروف لاتین 160 حرف می باشد ، در صورتی که تعداد حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزایش می یابد .

     

    یعنی پیامک از طرف ما به به مخابرات ارسال شده است ، اینکه دقیقا به گوشی مخاطب رسیده یا خیر پس از کلیک بر روی گزینه “به روز نمایی گزارش تحویل ” قابل استعلام است ، اگر در بخش گزارشات ارسالی این گزینه را ندارید از طریق بخش پشتیبانی درخواست فعال سازی این بخش را ارسال نمایید .

     

    پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند .
    مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع شرکت هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.

     

    بر روی هر پنل ممکن است چند شماره عمومی ( اشتراکی ) و یک یا چند شماره اختصاصی در اختیار شما قرار داده شده باشد ، باید دقت بفرمایید که فقط شماره های اختصاصی هستند که دریافت دارند .
    در صورتی که هیچ یک از شماره های شما اختصاصی نیستند میتوانید یک یا چند شماره اختصاصی دلخواه جهت ارسال و دریافت خریداری نمایید.

     

    کار منشی پیامک این است که در صورتی که یک پیامک به سامانه ارسال شد عینا متنی که شما تعیین کرده اید بدون هیچ شرطی برای مخاطب ارسال گردد ، اگر میخواهید برای منشی شرط بگذارید یا آن را به گونه دلخواهی تنظیم کنید باید از بخش “تحلیل گر پیامک ” استفاده فرمایید.

     

    خطوط عمومی خطوط معمولا رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت امانی در سامانه قرار داده شده است ، از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی ارسال هایی که از این خطوط صورت میپذیرد مستقیما برعهده شرکت میباشد تمامی پیامک های ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند ، بنابراین ما این خطوط را فقط در بخش ها ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه و ارسال به کد پستی قرار دادیم چرا که این بخش ها توسط ما تایید میشوند .

     

    خطوط عمومی ماهیتاً عمومی نیستند ، بلکه یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و به چندین کاربر تخصیص داده شده و با این کار به اشتراک گذاشته شده است ، برای همین این شماره عمومی ( اشتراکی ) نامیده می شود.

     

    همانطور که توضیح داده بودیم مسئولیت کلیه ارسال ها از این خطوط بر عهده ما هست بنابراین هر پیامکی که احساس شود مشکلی برای این خطوط ایجاد کند از طرف ما تایید نخواهد شد ، به عنوان مثال : پیامک های پزشکی و درمانی ، تبلیغات لاغری ، تورهای خارج از کشور ، ارز ، سهام و وام های بانکی ، فروش قطعات زمین آپارتمان و املاک و….

     

    تمامی ارسال هایی که از بخش ارسال منطقه ای-هدفمند انجام میشود چه از خط اختصاصی چه از خط عمومی توسط ما تایید میشود بنابراین ممکن است تا چند دقیقه زمان ببرد تا تایید انجام شود

     

    قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با تمامی اپراتور ها و شرکت ها به صورت سالیانه است ، ولی از آنجایی که چند سال پیاپی هست که بابت شماره ها هزینه ای دریافت نشده برخی شرکت ها به اشتباه شماره ها را دائمی اعلام می کنند !
    در صورتی که مخابرات هزینه ای بابت شماره دریافت نماید کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت کند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.

     

    خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، این نرم افزار قادر است تا 5 میلیون پیامک را در یکبار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.

     

    خیر سامانه قادر است تعداد زیادی پیامک را در یک مرحله ارسال نماید ، با این حال پیشنهاد میشود برای ارسال های بیش از 1000 عدد از بخش ارسال انبوه اقدام به ارسال فرمایید .

     

    در صورتی که سیستم شما بر روی نمایش به صورت کد باشد ، میتوانید کد هارا به صورت تک تک در بخش دریافت شماره قرار دهید تا شماره متناظر کد را دریافت نمایید ، اگر مصر به دریافت کل شماره ها هستید از طریق بخش پشتیبانی درخواست دهید تا نمایش کامل شماره ها برای شما فعال گردد.

     

    بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است.
    نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید.
    شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید.
    در این مرحله تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و از ردیف 1 ارسال را انجام دهید.
    روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی 20000 (باقی مانده از 30 هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را 10000 تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.

     

    در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا 3 رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.

     

    مخاطبینی که وضعیت پیامک برای آنها به شکل مذکور است در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند که در سوال بعدی به صورت کامل توضیح داده شده است

     

    مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط 1000 ، 2000 و 3000 پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد .
    در خطوط 1000 و 2000 پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل “نرسیده به مخابرات” و در خطوط 3000 گزارش مبنی بر “ارسال نشده” ارائه میگردد .
    برای رفع این مورد مشترک باید با شماره 9990 از تلفن همراه خود تماس گرفته و درخواست خروج از لیست سیاه را اعلام کند
    دقت نمایید که برخی از خطوط 1000 ، 2000 یا 3000 متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان ها ، وزارت خانه ها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند ، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد .

     

     

    ارسال از خطوط ثابت فقط برای هم میهنان تهرانی فعال می باشد بنابراین با پیش شماره 021 خواهد بود ، کیفیت ارسال این خطوط بسیار بالا بوده و شامل لیست سیاه مخابراتی نیز نمی شوند
    مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :

    کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر
    کپی کارت ملی مالک خط
    پر نمودن فرم خرید خط ثابت

    برای اینکار از بخش پشتیبانی درخواست خط خود را ارسال نمایید ، فرم خرید خط را از اینجا دانلود نموده و پس از تکمیل از بخش ارسال مدارک بارگزاری نمایید
    کپی قبض تلفن و کپی کارت ملی شما نیز باید از بخش ارسال مدارک ارسال شده باشد

     

    بله امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین المللی نیز در حدود 5-6 برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .

     

     

    این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما در سامانه و بخش مستندات وبسرویس در وب سایت آراد اس ام اس موجود می باشد.

     

    بله این امکان از طریق API های سامانه امکان پذیر است ، برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای سامانه مراجعه نمایید .

     

    برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات > انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامتر های مورد نظر تنظیم نمایید ، همچنین میتوانید از طریق متد GetMessages از طریق وب سرویس پیامک های دریافتی خود را دریافت نمایید .

     

    خیر . چون ثبت نام شما در پرتال مخابراتی ثبت شده و سه عدد خط اختصاصی رایگان برای شما ثبت میشود.

     

     

    برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید ، بانک های پیشنهادی ما به ترتیب بهترین سرویس دهی به شرح زیر است :
    1. ملت
    2. پارسیان
    3. زرین پال
    4. پی لاین

     

     

    در مورد سامانه یک نماینده میتواند کاربر تعریف کند ، کاربر نماینده بخشی به نام کارمندان (زیر کاربران) دارد که در این بخش قادر است کاربر تعریف کرده و سطوح دسترسی و شماره به کارمند تخصیص دهید ، البته باید دقت نمایید که تعرفه کارمند و مادر یکی است ؛ یعنی اگر شما پیامک را به کاربرتان 100 ریال می فروشید کارمند هم با همین تعرفه میتواند ارسال نمایید ، در مورد اینکه خودتان بخواهید نماینده ایجاد کنید بله امکان این هم وجود دارد ولی باید در این خصوص با مدیریت مذاکره نمایید .

     

     

    وارد بخش پیام ها در پنل نمایندگی شده و گزینه درج پیام جدید را انتخاب کنید ، گزینه محل نمایش را “پاپ آپ” انتخاب نمایید تا پیام به صورت خودکار بر روی صفحه کاربرانتان باز شود
    در صورت انتخاب گزینه “نمایش در صفحه نخست” در زیر نمودار و در صورت انتخاب “نمایش در همه صفحات” در بالای همه صفحات نمایش داده خواهد شد

     

    لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده سپس کاربر مورد نظر را از طریق جستجو پیدا کنید ، سپس روی آیکون پیام ها (آیکون آبی رنگ) در جلوی کاربر کلیک نمایید سپس پیام خود را به صورت های مختلف میتوانید قرار دهید

     

     

    اگر به توضیحات بخش سفارش شماره دقت کرده باشید توضیح داده شده که پس از پرداخت شماره حداقل 24 ساعت زمان نیاز است تا شماره فعال شود ، بنابراین لطفا صبر نمایید
    در صورتی که شماره را در روز پنجشنبه پرداخت نمایید این زمان بالتبع افزایش خواهد یافت و به روز شنبه عصر یا یکشنبه موکول میگردد .

     

     

    کاربران شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند ولی نمیتوانند بسته و تعرفه داشته باشند ، کاربران شما پنل نمایندگی ندارند که بتوانند درگاه اختصاصی داشته باشند یا کاربرانشان را مانیتور نمایند

     

    برای شروع کار شما میتوانید بر اساس بسته های آراد اس ام اس این کار را انجام دهید ، بهتر است برای سهولت کار با کلیک کردن بر روی دکمه همه هم دسترسی و هم مشاهده را برای کلیه بخش ها علامتدار کنید سپس بخش هایی که مورد نظر شماست غیر علامتدار کرده تا کاربر دسترسی نداشته باشد
    این کار کمی زمانبر است ولی یکبار برای همیشه انجام خواهد شد

     

     

    هنگامی که یک کاربر را ویرایش کرده و بسته وی را تغییر میدهید برای اعمال دسترسی ها باید تیک “دسترسی های پیشفرض بسته به صورت خودکار مجددا تنظیم شود” که در پایین بخش ویرایش قرار دارد را حتما علامتدار نمایید
    همچنین دقت کنید که با تغییر یک بسته تعرفه کاربر به صورت خودکار تغییر نمیکند و شما برای تغییر تعرفه کاربر میبایست کاربر را یک ریال با تعرفه جدید شارژ نمایید

     

     

    تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است ،

     

    دقت بفرمایید در هنگام تخصیص شماره به کاربر یک گزینه به نام کلیدواژه وجود دارد ، اگر بخواهید یک شماره را به صورت اشتراکی به چند نفر ارائه نمایید کلیدواژه را پر بفرمایید ، در صورتی که بخواهید شماره را به صورت اختصاصی برای یک کاربر تخصیص دهید تا هم ارسال داشته باشد هم دریافت گزینه کلیدواژه را خالی بگذارید .
    همچنین هنگامی که یک شماره را با کلیدواژه به چند نفر اختصاص میدهید مخاطبین با قرار دادن این کلیدواژه در ابتدا متن پیامکشان و ارسال به شماره ، پیامک وارد پنل کاربر مورد نظر خواهد شد .
    اگر شماره را بدون کلیدواژه تخصیص داده اید و از اینکه این شماره ارسال دارد مطئمن هستید و بازهم دریافت فعال نیست با بخش پشتیبانی سامانه تماس حاصل نمایید

     

     

    پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ، اگر اطلاع رسانی درست باشد به ندرت این اتفاق رخ خواهد داد ، بنابراین سعی کنید با اطلاع رسانی درست از این گونه ارسال ها جلوگیری نمایید .
    در صورت ارسال چنین پیامکی پنل کاربر مسدود می شود و بنا بر صلاحدید اپراتور و آراد اس ام اس فعال و یا غیر فعال میگردد. در صورت تکرار شدن چنین پیامک هایی به نماینده هشدار داده خواهد شد و بعد از 3 هشدار پنل نماینده برای 3 روز غیر فعال شده و در صورت تکرار مجدد به مدت 1 هفته و در صورت تکرار مجددا پنل نمایندگی به حالت تعلیق در می آید . بنابراین در مانیتورینگ پیامک ها دقت لازم را بعمل آورید.

     

     

    بله شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش ثبت نام آنلاین خود را با پرداخت هزینه کمی فعال نمایید .
    پس از فعالسازی ، ثبت نام آنلاین به دو روش امکان پذیر خواهد بود :

    1. آیکون ثبت نام آنلاین در صفحه ورودی که پس از فعالسازی این بخش نمایان خواهد شد
    2. استفاده از صفحه www.YourDomain.com/UserRegister.aspx به صورت IFRAME یا به صورت AJAX در وب سایت خودتان .

     

     

    به دلیل محدودیت فضا در این طرح گرافیکی قابلیت نمایش لوگو در صفحات داخلی غیر فعال می باشد

     

     

    پس از اینکه ثبت نام آنلاین را فعال کردید ، مخاطبین شما در هنگام مشاهده صفحه ورود یک دکمه جدید با نام ” ثبت نام ” مشاهده می کنند که از این طریق میتوانند ثبت نام انجام دهند
    همچنین اگر وب سایت جداگانه دارید میتوانید آدرس www.YourSite.com/UserRegister.aspx را به صورت IFRAME یا AJAX در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران به سادگی ثبت نام انجام دهند

     

     

    همانطور که میدانید در ثبت نام آنلاین نام کاربری شماره موبایل شخص خواهد بود ، اگر این کاربر قبلا در سیستم شما با این شماره موبایل ثبت نام کرده باشد ، یا حتی از شخص دیگری نمایندگی گرفته باشد با این شماره موبایل نمیتواند ثبت نام انجام دهد

     

     

    بله در هنگام ویرایش کاربر گزینه “نمایش گزارش تحویل” را علامتدار نمایید

     

     

    به دلیل مسائل امنیتی دسترسی نمایندگان جهت حذف کاربرانی که تراکنش مالی ، ارسال پیامک یا فعالیتی در سامانه داشته اند مسدود شده است ، شما میتوانید کاربر را به یک کاربر دیگر ویرایش کرده یا کاربر را غیر فعال نمایید

     

     

    دلیل بروز این خطا این است که احتمالا یکی از ضرایب یا قیمت تعرفه های وارد شده کمتر از تعرفه های خودتان است ، به ضرایب و قیمت های نمایش داده شده در جدول کرم رنگ بالا دقت بفرمایید به ویژه ضریب ایرانسل برای اوپراتور 1000 مثلا اگر ضریب ایرانسل برای شما 1.3 در نظر گرفته شده شما نیز نباید این ضریب را کمتر در نظر بگیرید

     

     

    خیر به دلیل مسئله سودهای نماینده ریالی ، این امکان وجود ندارد ، ولی نمایندگان ریالی میتوانند با تخفیف 50% یک پنل عددی نیز تهیه نمایید

     

     

    شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی) ، سپس در هنگام ایجاد بسته یا تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت شود

     

     

    این خطا به این دلیل است که شما برای این خطوط تعرفه تنظیم نکرده اید
    لطفا وارد بخش تعرفه ها شده سپس برای هر یک از تعرفه ها مدیریت قیمت کرده و برای خطوط 2000 و 3000 نیز ضرایب و قیمت هارا تنظیم نمایید

     

     

    بله کافیست وارد بخش تنظیمات > تنظیمات پیشفرض شده و شماره پیشفرض را تنظیم فرمایید

     

    مبلغی که کاربر میخواهد شارژ کند باید در حساب شما موجود باشد ، برفرض اگر کاربر شما میخواهد مبلغ 1000 ریال شارژ کند شما باید حداقل 1000 ریال در حساب خود موجود داشته باشید

     

    در صورتی که کاربر شما تراکنش مالی ( هرگونه شارژ ) یا ارسال و دریافت پیامک داشته باشد امکان حذف آن به دلیل مسائل امنیتی وجود ندارد
    شما میتوانید کاربر را غیر فعال کرده یا به شخص دیگری ویرایش نمایید

     

    برای تغییر تعرفه کاربر در پنل مدیریت بخش کاربران ، کاربر مورد نظر را پیدا کرده و روی آیکون تراکنش های مالی ( شارژ کاربر ) کلیک نمایید و کاربر را 0 یا 1 ریال با تعرفه جدید شارژ نمایید

     

    فرض کنید شما چند همکار ایجاد کرده اید و هر یک وظیفه ای را برعهده دارند ، توسط برچسب ها شما میتوانید تیکت ها را تفکیک نمایید ، مثلا تیکت های قرمز را بخش فنی پاسخ دهند ، تیکت های سبز را واحد فروش و…

     

    یک کاربر در نمایندگی بنده ثبت آنلاین نموده و هم اکنون شارژ ایشان منفی است ، اگر من خودم به صورت دستی به ایشان شارژ اضافه کنم آیا از اعتبار بنده کسر میشود ؟

    خیر تا زمان 0 شدن اعتبار کاربر از شما هیچ شارژی کسر نمیشود ، ولی از زمان 0 شدن پنل کاربر هر میزان شارژی که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد

     

    در صورت یافتن جواب از متون بالا از ارسال تیکت در بخش پشتیبانی خودداری نمایید تا به سوالات کاربران دیگر سریعتر رسیدگی گردد

    در صورت مشاهده سوالات متداولی که در متن بالا وجود نداشته باشد ، بزودی اضافه خواهد شد